Sabtu, 23 Jun 2007

Melukis Dengan Microsoft Paint - Pelik!!!

Harini aku nak tunjukkan video yg dilukis dengan Microsoft Paint. Korang takkan percaya pada mulanya kerana lukisan yg dilukis di Microsoft Paint itu adalah sangat mengagumkan aku dan juga mungkin korang...lainlah klau korang takde perasaan.

Yang aku peliknya macamanalah dia boleh buat lukisan secantik tu hanya di Microsoft Paint. Padahal aku hanya boleh buat lukisan setaraf budak tadika jer guna benda tu. Aku pikirlah mungkin diorang guna tablet kot.

Aku tau benda ni pun setelah membaca satu topik di forum putera.com:-
Potret Mona Lisa Dengan Microsoft Paint

Tablet - Sejenis papan elektronik(besar buku jer..) yg boleh dilukis diatasnya menggantikan mouse.

Tengok video di bawah:-




..dan banyak lagi. Korang bolehlah cari sendiri di Yotube.

1 ulasan:

Rodrigo berkata...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.