Sabtu, 10 Februari 2007

Buat Skin Untuk Firefox

hahaha....aku teringin plak nak belajar buat skin untuk firefox. Jadi sekarang aku masih berada dalam proses pembelajaran untuk menghasilkan skin buatan sendiri iaitu buatan aku kat firefox aku ni...

Jadi..tunggulah masanya nanti aku akan tayang skin aku kat korang. Pastu korang install lah kat Firefox korang. Bestnya.....

sini link tempat aku nak belajar buat skin firefox ni :-

Creating a Skin For Firefox

Klau korang nak tengok skin-skin(atau disebut theme) yg dicipta oleh sesapa jerlah tengok kat bawah ni....yg mana berkenan di hati tu install lah kat firefox korang:-

Koleksi theme

Aku skarang tengah memikirkan apa yg aku nak buat. Skin jenis camner yer?

Klau aku dah reti buat nanti....aku akan ajar kat korang plak. hehehehe....

Internet Explorer boleh ker...!!???

Firefox Always Sempoi

Tiada ulasan: